czwartek, 10 listopada 2016

Icewind Dale Enhanced Edition

Był odświeżony Baldur's to i pojawił się odświeżony Icewind Dale.

Zmian zbyt dużo to nie ma. Oto jakie znalazłem (być może coś z tego było wcześniej ale nie zauważyłem albo wymagało czegoś konkretnego aby się pojawiło):

- Klasy i podklasy takie jak w Bardur's Gate EE + dodatkowe dwie nowe podklasy Kapłan Tyra i Kapłan Tempusa

- Możliwość walki dwoma broniami.

- Drobne zmiany w rozmowach. Np gdy rozmawiamy z Kapłanem Temposa w świątyni swoim Kapłanem Temposa to zostajemy nazwami "Nowicjuszem"

- Czar "Pośpieszny Odwrót" - przyspieszenia ruchy maga lecz może wtedy tyko uciekać.

- Zadanie u Oswalda - W jaskini Lysan znajdujemy gnomie narzędzia które oddajemy Oswaldowi za mikstury lub kasę.

- Zadanie z Głosem z Durdel Anatha - Po wejściu do głębi Dorna atakuje nas nieumarły paladyn Tyra który jest w postaci ożywionej zbroi. Nie da się go zabić po powaleniu go trzeba się odsunąć bo jak wstanie znów zaatakuje. Atakuje nas w kilku miejscach w Głębi. Aby go pokonać musimy się pokonać Brata Herkena (jeden z uwięzionych kapłanów) następnie zanieść jego szczątki do świątyni Ilmatera za co dostaniemy zbroje (-3KP, -25HP, +10% odp. do fizycznych obrażeń). W tym zadaniu coś było powiązane z Nymem ale nie pamiętam co.

- Nowe przedmioty: Karty Chaosu (rzuca losowe pozytywne zaklęcie, chyba w Smoczym Oku na poziomie z Yu-anti), Kamień Ioun  (+1 zręczność), Symbol Klanu Battlehammer (nie wiem do czego), Hełm Okrzyku (obóz barbarzyńców)

- Księga Budowy Golemów u Marketha - Pozwala na wyłączenie golemów u Malavona.

- Brak Seth'a przy wejściu wejściu do pałacu. Wcześniej pojawiał się tam pytając o hasło i nasyłał na nas zabójców.

- Brak Magów/Kapłanów Krakena

- W siedzibie Malavona brak zniszczonego domu gdzie był ukryty miecz dla paladyna.

- Mag na wyspie Grobów może nam ulepszyć Tarczę "Zagadka Umarłych"

- Zostało wprowadzany specjalny pasek u dołu ekranu który jak włączymy to pokazuje wszystkie przedmioty leżące na ziemi w zasięgu pola widzenia dzięki czemu nie musimy chodzić od zwłok do zwłok i zbierać. Oczywiście odkryłem go dopiero pod koniec dodatku więc wiele z niego nie skorzystałem :P

- Poprawiono drobne błędy.

I to tyle co zauważyłem. Za wiele tego nie ma. Główna zauważalna zmiana to szeroki wachlarz Klas i podklas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz