wtorek, 29 grudnia 2015

Heroes 6: Twierdza

Trochę to trwało.

Ostatnie miasto z podstawki herosów 6 to twierdza dobrze znana nam z poprzednich części.

Twierdza

Z porównaniu do innych miast jedną jednostkę elitarną można mieć już na pierwszym poziomie miasta czyli tak jak jednostki trzonu.

Jednostki trzonu:
Miażdzyciele (zwykłe orki) i Gobliny to żadne nowości. Natomiast zamiast Wiwerny mamy Znane nam z Lochów Harpie. Żadna z tych jednostek nie zachwyca ale nie złe. No dobra gobliny standardowo są kiepskie.

Elitarne:
Centaury i Zmornik (szamani). Konio-ludzie jak zwykle są dobrymi jednostkami strzelającymi natomiast Ci szamani to tacy trochę kiepskawi. Wolałem Szamanki z piątki.
Panternik - Lepsze wersje orków. Jak dla mnie to lepiej byłoby je nazwać ogrami ale co tam.

Championem tutaj jest Cyklop co nie jest żadnym zaskoczeniem.

Umiejętnością specjalną bohaterów jeśli dobrze pamięta jest szał krwi co zwiększa nam atak jednostek.

Mimo mało nowości bardzo dobre miasto natomiast lepiej mi się grało Nekropolia. A w porównaniu do Inferno? Chyba na podobnym poziomie stawiam je.

Ranking:
1. Nekropolia
2. Inferno, Twierdza
3. Przystań, Świątynia

Jest jeszcze miasto mrocznych elfów ale nie grałem nim z powodu problemów z uruchomieniem kampanii. Musze spróbować bo ostatnio miałem format kompa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz