środa, 17 czerwca 2015

Heroes 6: Inferno

I znowu jakoś czasu nie było aby coś skrobnąć, a już skończyłem dwie kolejne kampanie :P

Inferno

W rójce było słabo, w czwórce było dno, w piątce było coś porządnego a tym razem?

Podstawą tutaj jest dobrze nam znane z poprzednich części Cerber oraz Lilim (sukkub). Sukubby są dobrymi jednostkami strzelającymi natomiast Psy od czasów H3 mocno podupadły na sile.

Trzecią jednostką jest Opętany. Takie dziwne coś bijące łańcuchami. Zastąpili oni całkiem udanie bardzo słabe Impy.

Jako jednostki elitarne mamy same nowości (chyba nikogo nie było).
Matka Roju - Całkiem udana jednostka strzelająca która może po lub przed oddaniem strzału przemieścić się.
Oprawca oraz Anihilator - dwie dobre choć też bez nadmiernego szału jednostki.

Championem tutaj jest
Władca Czartów - Super jednostka, może użyć specjalnej umiejętności zadając wszystkim wrogą obrażenia oraz atakując zadaje obrażenia jednostką które wcześniej go zaatakowały oraz jednostce która w danej rundzie właśnie atakuje.

Umiejętność specjalna bohaterów to Brama czyli przyzwanie dodatkowych demonów (znikają gdy pierwowzór który przywołujemy zginie)

Mocne miasto, świetna kampania, nic tylko się cieszyć. Chociaż Nekropolia chyba fajniejsza.

Ranking:
1. Nekropolia
2. Inferno
3. Przystań, Świątynia


Ps. Za niedługo postaram się skrobnąć o Orkach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz