poniedziałek, 1 czerwca 2015

Heroes 6: Światynia

Kolejna kompania za mną i wszystko jest już jasne. To tej kampanii za pierwszym razem nie mogłem przejść :P Tym razem obeszło się bez jakiś większych trudności.

Zapomniałem wspomnieć o czymś co mi się podoba w tej grze. Możliwość przemienienia podbitego miasta na miasto naszej frakcji (za odpowiednią opłata oczywiście).





Świątynia

Całkiem nowe miasto.Do moich ulubionych na pewno go nie zaliczę ale podoba mi się sam pomysł.
Po za jedną nie mamy właściwie tutaj jednostek które gdzieś tam się przewinęły wcześniej.

Nie mamy w tej części takiego podziału jednostek jak w poprzednich czyli od 1 do 7 poziomu. Tutaj mamy trzy stopnie. Podstawowe, Elitarne i Czempioni (czy jakoś tak).

Jednostkami podstawowymi są tutaj:
Wanimaze - Rekino podobny stwór. Przypomina mi trochę Sahuagiów z forgotten realms tylko z tą różnicą że te są raczej dobrymi stworzeniami. Jednostka bardzo fajna.
Kappa Shoya - Stwór wzięty z japońskiej mitologii tak jak wyżej z ta różnicą że są dobrymi duszkami a  nie demonami. Maja bardzo ciekawą umiejętność która bardzo mnie denerwowała gdy z nimi walczyłem. Skaczą na dużą odległość zadając obrażenia trafionej jednostce oraz przyległym do niej.
Perłowa Kapłanka - Jednostka strzelająca piorunami. Nie jest to nic mocnego ale daje rade.

Elitarne:
Mizu-Kami - Duch źródła, przypomina żywiołaki wody. W sumie taka sobie jednostka.
Yuki-Onna - Kolejne duchy wody reprezentujące jej zamarznięta formę czyli lodowe duszki. Jednostka strzelająca więc przydatna.
Kensei - Nagi, coś w stylu tego co mieliśmy w Fortecy w trójce. Całkiem całkiem choć wydaje mi sie że trochę za szybko padali.

Czempion
Święty Kirin - Jest to wodny smok. Jednostka dobra ale bez szału.

Miasto to ma jeden duży minus, a mianowicie brak w nim jednostek które by latały, teleportowały się czy w jakiś inny sposób omijały przeszkody na polu bitwy.

Natomiast bohaterowie przystani mają całkiem nową cechę. W sytuacji jeżeli w armii nie mamy jednostek z innych miast to możemy podróżować po wodzie. Co daje możliwość atakowanie z zaskoczenia na odpowiednich mapach. Np grając przystanią gdy walczyłem ze świątynią strasznie mnie to denerwowało.

Umiejętność specjalna bohaterów to zwiększanie do końca rundy obu obron o 7 i o 14% życia jednostek. Szczerze mówiąc marna umiejętność jak dla mnie.

Ogólnie miasto trochę przypomina Cytadelę z trojki bo jest bardziej nastawiona na obronę tak mi się wydaje.

Oceniłbym miasto gdzieś na poziomie Przystani. Choć wydaje mi się ciut słabsze to na pewno jest ciekawsze.

Ranking:
1. Nekropolia
2. Przystań, Świątynia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz