czwartek, 30 kwietnia 2015

Heroes 5: Magowie i Nekromanci

Piąta odsłona gry myślę że nie jest gorsza od trójki. Z tą różnica dla mnie że w trójce wole grać na swobodnych mapach, a tutaj w kampanie.

Nadal mamy takie miasta jak Akademia (stara forteca), Przystań (Zamek), Sylvan (Bastion), po nie udaje fuzji w czwórce powracają Nekropolis i Inferno oraz powraca Loch. W dodatkach pojawia się wreszcie miasto krasnoludów Forteca oraz znane w poprzednich częściach miasto Orków.

Nie powracają do łask miasta Wrota Żywiołów, Cytadela. I bardzo dobrze.

W grze mamy znacznie mniejsza ilość bohaterów. Grałem tylko w kampanie więc znam właściwie tylko bohaterów kampanii a resztę z obrazków.

Dziś zaprezentuje dwa z ośmiu zamków.



Akademia:
Starzy dobrze magowie. Choć tutaj przyznam się że już takiej frajdy nie miałem z tego miasta.

Bohaterowie 
Zehir z kampanii tak sobie przypadł mi do gustu. Gdybym miał wybierać wybrałbym Jhora (fajny obrazek), Nathir (w opisie pisze coś o magii ognia) lub Faiz.

Jednostki
1. Gremliny Powracają. Tym razem również pierwsza forma strzela. Wyglądają fajnie, zamiast rzucac kulą to strzelają z jakiejś broni (bardziej logiczne). Jednostka na pewno na plus dla mnie
2. Gargulce. Ja się pytam co to kurwa jest? Ich wygląd jest po prostu tragiczny. Minus
3. Golemy - Standardowo przydane jednostki. Jako tako wyglądają. Plus.
4. Arcymagowie - Trochę wkurzające że gdy strzelają ranią wszystkich na linii strzału. Ani plus ani minus.
5. Dżiny - Kolejna jednostka wyglądająco głupio. Gigantyczne dłonie oraz to coś zamiast głowy. Na minus.
6. Rakszasa - Coś nowego. Bardzo mi się to podoba. Szkoda że nie ma nag ale trudno. Plus.
7. Tytan - Jak tu nie kochać gromowładnych. Plus.

4 plusy 2 minusy 1 neutralny. = 2pkt

Podsumowanie
Jakoś nie czułem radości z gry tym zamkiem tak jak w trójce. Niska nota wyszła mi :(

Nekropolis
Stare dobre trupy.

Bohaterowie
Bohaterowie z kampanii tacy jak Markal oraz Ornella bardzo przypadli mi do gustu. Dodatkowo super wyglądają Raven, Deirdre oraz Lukrecja.

Jednostki
1. Szkielety - Zrobienie z łuczników strzelców to fantastyczny pomysł. Plus
2. Zombie - Są jacy są. Ani plus ani minus.
3. Widmo - Bardzo podoba mi się pomysł z niematerialnością. Plus.
4. Wampiry - Napisałbym ze jak można nie kochać wampirów ale zaraz ktoś mi by przypomniał takie cuda jak zmierzch. Na plus.
5. Arcylisz - Nadal klasa sama w sobie. Plus.
6. Kostucha - Fajna jednostka, podoba mi się. Plus
7. Smok widmowy. - Bez wątpienia na plus.

6 plusów i 1 neutralny. 6 pkt.

Podsumowanie
Bardzo dobrze mi się nimi grało, ale czy Nekropolia można grac źle?  No chyba że pseudo nekropolią w H4

Ranking
Nekropolis - 6
Akademia - 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz