piątek, 10 kwietnia 2015

Heroes 4:Natura Śmierć i Życie

Cd.

Natura:
Czyli Elfy i ich zwierzyniec. 2 jednostki. z Bastionu, 2 nowe, 1 z Zamku, 2 z Wrót żywiołu i 1 Neutralna
Bohaterowie: Jenova, Mephala i teraz przeglądając Braebar fajnie wygląda.
Jednostki:
Wilk: Oki pasuje.
Rusałki: Pasuje bardziej tutaj niż we wrotach.
Biały tygrys/Elf - Fajny kotek ale ko zrezygnuje z elfów.
Jednorożec/Gryf - Gryfa wole w zamku, a Jednorożca zgejowacili, na chuj ta tęcza. Brałem Gryfa.
Fenix/Czarodziejski Smok - Sam nie wiem co brałem.
Dodatkowo tutaj budujac portal istot mozna było kupić takie jednostki jak:
Leprekaun, Satyr, Żywiołaki Powietrza, Ziemi, Ognia i Wody, Osetnica, Modliszka. - Bralem oczywiście modliszki, fajnie było w jednej kompanii grają nieumarłymi, po przjęciu kilku takich miast kopowało się multum Leprekaun i na szkielety się je przerabiało.



Śmierć:
Szukając reszty demonów znajdujemy je tutaj.4 jednostki z Nekropolii, 3 z Inferno i jedna nowa. Ogólnie wkurwia mnie to połączenie demonów i nieumarłych. Po chuj ja się pytam.
Bohaterowie: W sumie to nie wiem kogo wybrać. Jebał ich pies.
Jednostki:
Szkielet - Spoko
Chochlik - spoko
Duch/Cerber - w 3 co prawda był upiór/zmora ale to prawie to samo co duch. Cerbery to jak minotaury chyba nie dokarmiane. Brałem chyba duszki (ogólnie położyłem lachę na demony i brałem nieumarłych)
Wampir/Jadowity Pomiot - Oczywiście Wampirki choć pomioty całkiem całkiem.
Diabeł/Kościany smok - Smoczek.

Życie:
Miasta ludzi zazwyczaj mają jakiś ogarnięty klimat bo jednostki pasują do siebie. 6 jednostek z zamku + 2 nowe.
Bohaterowie: Adelaide oczywiście. Reszte chromolić.
Jednostki:
Giermek - No spoko pasuje (trudno żeby nie)
Kusznik - po staremu.
Pikinier/Balista - Pikinier lekko awansował. Balista to całkiem fajny pomysł dobrze ze ktoś na niej siedzi a nie strzela sama. Nie wiem co brałem.
Krzyżowiec/Mnich - starzy znajomi, chyba Mnicha brałem.
Czempion/Anioł - jak wyżej, brałem rożnie chyba.

Jednostki Neutralne:
Chłop
Pirat - I to on powinien znaleźć się w Chosie! choć może za bardzo podobny do bandyty.
Troglodyta - porzucone biedactwo
Zombie - jakoś dziwnie wygląda. Powinien być w śmieci zamiast chochlika.
Gargulec - Czemu opuściły "Fortece", powinny być zamiast niziołków
Obserwator - ok rozumiem że stracił zamek
Mumia
Syrena - jej ogon wydaje mi się jakiś płaski
Troll
Lodowy demon - wkurzała mnie walka z nimi ale są nawet fajni
Potwór Morski - dziwnie wygląda.

Podsumowanie zmian w miastach:
Forteca, Zamek, Twierdza i Bastion jakoś się trzymają po zamianie w Ład, Życie, Moc i Naturę
Inferno połączono z Nekropolią co jest tragicznym pomysłem.
Cytadela zniknęła i tylko Hydry znalazły dom ( i w sumie dobrze)
Lochy również przestały właściwie istnieć i trochę Chaos miał je zastąpić, ale nie za bardzo udanie.
No i Wrota żywiołów przestały istnieć, a jednostki w większości zostały wcielone w Naturę (po za żywiołakiem magii czy jak mu tam)

chuj z tym, kierunek HeroesV






4 komentarze:

  1. hahah chuj z tym :D
    Nie było i nie będzie lepszej części od 3. Nie mniej jednak pamiętam, że grywałem swego czasu dosyc sporo w 4 częśc. Ma ona wiele minusow niestety. Jak tak sobie poczytalem Twoje posty to chetnie bym zagral kampanie albo jakies pojedyncze mapki ale znajac zycie pewnie szybko by mi się znudziło i wróciłbym do poprzedniej części.
    btw. zbierałem kiedyś te karty z Lay'sów :D Fajna opcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa ok sprawdziłem w google i faktycznie były takie :D tez miałem kilka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałem dosyc sporo wtedy tych kart. Nie było to, to samo co żetony ze star wars czy pokemonami ale w sumie były spoko.

    OdpowiedzUsuń