niedziela, 3 maja 2015

Heroes 5: Anioły i Demony

 Czas na kolejne dwa zamki.  
Przystań oraz Inferno. 
Anioły i Demony. 
Dobro i Zło.
 


Przystań:
Standard. Dobry zamek ale bez jakiś fascynacji.

Bohaterowie 
Freyda była spoko, ale Izabeli nie znoszę. Reszta mnie nie ciekawi.

Jednostki
1. Szeregowy. Zamiast żołnierzy mamy chłopów. Ani plus ani minus.
2. Strzelcy. Spoko jednostka jak w poprzednich częściach. Plus.
3. Krzyżowiec - Patrz wyżej. Plus.
4. Gryf - W porównaniu do trójki tutaj gryfy nawet lubię. Fajna jest opcja z pikowaniem. Plus.
5. Inkwizytor - Jakoś nie podobają mi się i nie lubię ich. Minus.
6. Paladyn - Jazda konna zawsze mocna Plus.
7. Archanioł - Nie trzeba nawet komentować. Plus.

5 plusy 1 minusy 1 neutralny. = 4pkt

Podsumowanie
Wynik średni. I myślę że to odpowiedni dla nich.

Inferno:
Myślę że zdecydowanie lepsza wersja od tego co mieliśmy w trójce.

Bohaterowie 
Fajna była Biara którą trzeba było zabić. Podobają mi się też Nebiros, Nymus oraz Jezebeth

Jednostki
1. Chowaniec. Znowu gnojek który kradnie manę. Ani plus ani minus.
2. Rogaty nadzorca.- Jednostka spoko ale jakoś dupy mi nie urwało. Ani plus ani minus.
3. Cerber - Po staremu. Plus.
4. Sukkuby - Zdecydowanie fajniejsi strzelcy (i silniejsi) niż Magogi. Plus.
5. Zmora - Znajomy z czwórki. Plus.
6. Czarci Lord - Ta jednostka mi się zajebiście podoba. Plus.
7. Arcydiabeł - No można się bać. Plus.

5 plusy 0 minusy 2 neutralny. = 5pkt

Podsumowanie
Wreszcie demony które nie są takimi pierdołami.


Ranking
Nekropolis - 6
Inferno - 5
Przystań - 4
Akademia - 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz