czwartek, 26 lutego 2015

Heroes 3: Niebo i Piekło

Ostatnio naszło mnie na granie  w klasyka gatunku i z racji że o tej grze zostało już wszystko napisane to ja tez coś napisze :D

Każdy kto grał wie co jest dobra a co złe w danych miastach tak więc wypunktuje co ja w nich lubię.



Zamek
Ogólnie nie jest to miasto których chętnie grywam ale jak wiadomo nie jest złe.

Bohaterowie:
Ja to preferuje tych którzy mają jakiś czar w specjalizacji no i zwracam uwagę tez na obrazek (a co nie można?). Zazwyczaj na głównego bohatera biorę Adelaide (specjalizacja krąg mrozu) chętnie też przygarnę Valeska (strzelcy/kusznicy) lub Orrin (łucznictwo)




Jednostki
(za miejsca 1-3 +2 punkty, miejsca 4-6 +1 pkt, miejsca 7-9 +0 pkt)
1. Halabardnicy - W mojej klasyfikacji na drugim miejscu wśród jednostek 1 poziomu, ale niczym szczególnym się nie wyróżnia. +2 Punkty
2. Kusznicy - Dwa ataki, atak na odległość. Numer jeden na tej pozycji. +2 punkty
3. Królewskie Gryfy - Szczerze nie lubię tej jednostki. Ale są szybkie nie najsłabsze. 4 miejsce. +1 punkt
4. Krzyżowcy - Mocna jednostka. Drugie miejsce +2 Punkty
5. Kapłani - Jakoś słabi oni są dla mnie mimo że cenie jednostki strzelające. 8 miejsce +0 punkty
6. Mistrzowie - Bardzo dobra jednostka. Z racji z mojego stylu grania. (poczekaj aż wróg podejdzie i strzelaj do niego) to rzadziej korzystam z jego bonusu. 3 miejsce. +2 punkty
7. Archanioły - Dla jednych pewnie najlepsza dla innych druga a dla mnie trzecia. +2 punkty

Ilość strzelających jednostek - 2 - +1 pkt

Bundynki:
Kuźnia: Balista +0,5 pkt Nie jest to dla mnie ważny punkt w zamku ale zawsze lepiej mieć balistę (chociaż w lochu przydałby się wóz z amunicją).
Ilość poziomów Gildii: 4 +1 pkt (lubię magię a wśród czarów 4 poziomu są takie czary jak Łańcuch Piorunów, Spacer Po Wodzie, Deszcz Meteorytów czy Miejski Portal (bardzo przydatny).
Bractwo Miecza +0,5 pkt na pewno przydatne przy o obronie.
Stocznia: Malo przydatne.
Latarnia: Jak wyżej. Chyba że na mapach z gdzie trzeba pływać.
Stajnie: Bardzo przydatne +1 pkt
Bastion Gryfów: +0,5 pkt Jedyny budynek zwiększających ilość jakiś jednostek i to tych za którymi nie przepadam ale zawsze coś.


Podsumowanie: Aż 5 jednostek które w moim mniemaniu są w top3 z danego poziomu i jedna tuż za podium. 14,5 punktów zebrał ten zamek zobaczymy jak reszta sobie poradzi w odniesieniu do tego.


Inferno
Zazwyczaj lubię demony w grach. Gdy zaczynałem grywać w H3 to chętnie brałem Inferno lecz gdy zacząłem bardziej ogarniać się w tej grze to porzuciłem go ponieważ uważam go za bardzo słaby

Bohaterowie:
Tutaj zawsze wybieram Xyron (inferno). Ewentualnie mógłbym wybrać Xarfax (kula ognia)

Jednostki
1. Chowaniec- Beznadziejna jednostka. Prawie najgorsza moim zdaniem +0 Punkty
2. Magog - Taka średnia jednostka. Wszystko przez to że rani również twoje jednostki więc trzeba uważać. Nie raz zdarzało mi się że w pewnym momencie walki musiałem przestać nią walczyć 5 miejsce +1 pkt
3. Cerber - Waham się między drugim, a trzecim miejsce. Ogólnie dobra jednostka  +2 punkt
4. Rogaty Demon - Nic ciekawego. Chyba jako jedyny z 4 poziomu nie ma jakieś dodatkowej umiejętności. 8 miejsce +0 Punkty
5. Czarci Lord - Nigdy nim się nie zachwycałem, ale tragedii nie ma. 6 miejsce +1 punkty
6. Ifryt Sułtański - Całkiem niezły, ale są lepsze jednostki. 5 miejsce +1 punkty
7. Arcydiabeł - Nie wiem czemu ale nie lubię ich. 8 Miejsce +0 punkty

Ilość strzelających jednostek - 1 - +0 pkt

Bundynki:
Kuźnia: Balisty +0,5 pkt
Ilość poziomów Gildii: 5 +2 pkt
Bractwo: Plus jeden mocy zawsze się przyda +0,5 pkt
Chmury Siarki: Czasem przydatne +0,5 pkt
Wrota Wymiarów: Bardzo dobry budynek gdy ma się kilka zamków inferno, inaczej nie przydatny. +1pkt
Szkieletornia: Przydatne choć rzadko korzystam +0,5pkt
Narodzisko : +0,5 pkt Kilka durnowatych chowańców więcej.
Klatki: +0,5 więcej psiaków? zdecydowanie przydatne.

Podsumowanie:  11 Punktów. Słabo? Zobaczymy jak inne sobie poradzą.

3 komentarze:

  1. Gra legenda, sam nieco o niej pisałem ale Twój post natchnął mnie na pewien pomysł, który zrealizuję w najbliższym czasie. Nie mniej jednak powiem Ci, że uśmiałem się czytając, bo praktycznie ze wszystkim się zgadzam i miałem wrażenie jakbym sam to pisał. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle to dałem dupy :D Bo Tutaj nie miało być Nekropolii tylko Inferno :P

    Poprawię to bo do tytułu kompletnie nią pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, na początku jak zobaczyłem tytuł to czytałem o Zamku, a potem zapomniałem i dalej o Nekropolii poszło :D

    OdpowiedzUsuń