sobota, 28 lutego 2015

Heroes 3: Magia i Siła

Forteca
Oto jest mój ulubiony zamek. :)

Bohaterowie: 
No kto mógłby być moim ulubieńcem jak nie wszechpotężny Solmyr (łańcuch piorunów).  Lubię też chociażby z powodu wyglądu Theodorus(magowie) oraz Astral (hipnoza) chociaż w przypadku tego drugiego specjalizacja mi się nie przydaje bo tego czaru nie używam (gdy już chce użyć to pojawia mi się informacja ze na nikogo nie zadziała :/)


Jednostki
1. Gremlin - Jeśli chodzi o wytrzymałość to jest tragedia ale dzięki temu że strzelają ich wartość rośnie. 5 miejsce +1 Punkty
2. Obsydianowy Gargulec - Migdy nie lubiłem ich jakoś. 7 miejsce +0 pkt
3. Żelazny Golem - Dobra jednostka obronna. Może nie jest najsilniejsza ale do obrony jednostek strzelających przydaje się. 5 miejsce. +1 punkt
4. Arcymag - Bardzo dobra jednostka strzelająca 3 Miejsce +2 Punkty
5. Wielki Dżin - Bardzo ich lubię niestety nie są zbyt wytrzymali. Tak więc szarżować nimi nie można.  7 miejsce +0 punkty
6. Skorpena - Kolejna jednostka którą bardzo lubię lecz tym razem również bardzo mocna. 2 miejscu. +2 punkty
7. Tytan - Tutaj miałem lekki problem. Oceniając pierwszą formę to jest trochę słabiej ale druga to jednostka idealna :P Po za tym bardzo ale to bardzo ich lubię. 1 miejscu +2 punkty

Ilość jednostek strzelających: 3 +2pkt

Bundynki:
Kuźnia: Wozy z amunicją +0,5 pkt (Balisty nie ma ale przy tylu jednostek strzelających może się przydać bardziej wózek przy dłuższych walkach)
Ilość poziomów Gildii: 5 +2 pkt
Biblioteka: Dodatkowe czary? To jest to co tygrysek lubi najbardziej. +0,5pkt
Ściana wiedzy: Więcej inteligencji, to więcej czarów w bitwie. +0,5 pkt
Sprzedawca artefaktów: Przydatne. Przynajmniej jest co zrobić z chłamem +0,5pkt
Wieża strażnicza: Większe rozeznanie w okolicy pomoże w pierwszych krokach. +0,5pkt
Skrzydła stwórcy: Przydałoby się więcej Gremlinów ale niech będą i te skrzydlate. +0,5 pkt

W porównaniu do innych miast jest tutaj niestety trochę drogo -1pkt

Podsumowanie: 14 pkt Gdyby nie to że drogo Forteca byłaby na prowadzeniu.


Twierdza
Jest to całkowicie odwrotność Fortecy lecz mimo to lubię czasem zagrać nimi.

Bohaterowie: 
Tutaj nie ma co myśleć o magii. Moją ulubienicą jest Shiva(roki), a jak nie ona to Crag Hack(atak).

Jednostki
1. Hobgoblin -  Dupy nie urywa. 6 miejsce +1 Punkty
2. Wilczy Rycerz - Jak dla mnie bardzo dobra jednostka 4 miejsce +1 pkt
3. Uruk - Strzelająca, ale niezbyt silna. 7 miejsce. +0 punkt
4. Ogr Szaman - Silna lecz niezbyt szybka. Najczęściej służy mi do rzucania czaru na innych 4 Miejsce +1 Punkty
5. Ptak Gromu - Ulubiona jednostka z tego zamku. 3 miejsce +2 punkty
6. Król Cyklopów - Nie cierpię ich. 8 miejscu. +0 punkty
7. Starożytny Behemot - Bardzo dobra jednostka lecz są lepsze moim zdaniem. 5 miejscu +1 punkty

Ilość jednostek strzelających: 2 +1pkt


Bundynki:
Kuźnia: Wozy z amunicją +0,5 pkt
Duża Kuźnia: Balista +0,5 pkt
Ilość poziomów Gildii: 3 +0 pkt
Sale Walhalli: Większy atak. Skoro już nie czarujemy to trzeba umieć mocno jebnąć przeciwnikowi. +0,5pkt
Podziemny tunel: Jakieś nie porozumienie. Słyszałem że to nie działa ale właściwie nigdy nie testowałem +0 pkt
Gildia najemników: Może się przydać ale ja tego w ogóle nie używam. +0pkt
Chata: Goblinów zawsze jest dużo. Taki mamy klimat. +0,5pkt

Tutaj trzeba dodać że to miasto jest bardzo tanie. + 1pkt

Podsumowanie: 10 pkt łącznie Słabo jakoś wyszło :(

Zostały jeszcze 3 miasta:
Zamek - 14,5
Forteca - 14
Nekropolis - 13,5 
Bastion - 13
Inferno - 11
Twierdza - 10

2 komentarze:

  1. Ale ostatnio zaszalałeś z postami :D
    "Skoro już nie czarujemy to trzeba umieć mocno jebnąć przeciwnikowi." < ten fragment mnie rozwalił :P
    Forteca jest moim ulubionym miastem z wielu powodów. Twierdza natomiast nie należy do czołówki ale czasem fajnie mi się gra tymi zielonymi ludkami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No jakoś weny dostałem do pisania :D

    Cieszę się że podoba się

    OdpowiedzUsuń